مناسب برای همه کاربران

با استفاده از تست هایی که در این بخش آمده است، می توانید سرعت تایپ فارسی خود را مورد آزمایش قرار دهید. انجام تست سرعت تایپ بی نیاز به عضویت و رایگان است. اما اگر تمایل داشته باشید تا نتایج تست های شما ذخیره شوند، نیاز است تا در وب سایت عضو باشید.

در این بخش فقط تست سرعت مربوط به تایپ حروف الفبای فارسی را انجام می دهید و از اعداد و علائم در متن تست ها استفاده نشده است. تست های سرعت تایپ

نحوه انجام تست سرعت تایپ

برای شروع هر یک از تست ها، از منوی کنار صفحه تست مورد نظر را کلیک کنید.

پس از باز شدن تست با فشار دادن کلید          فاصله         تست آغاز می شود.

در صورتی که در میان انجام تست مایل بودید تا تست را به طور موقت متوقف کنید می توانید کلید    Enter    را فشار دهید. برای ادامه ی تست هم مجددا همین کلید را بزنید.

موضوعات تست سرعت تایپ فارسی

در میان موضوعات زیر، مواردی را که مایلید برای انجام تست انتخاب کنید.

تست اول، کوروش کبیر

کوروش بزرگ یا کوروش کبیر که کورش هم نوشته می‌شود، بنیان گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود.

کوروش در نزد بابلیان، برگزیدهٔ مردوک،در نزد یهودیان، مسح شدهٔ خداوند بود و به‌نظر نمی‌رسد که مادها او را سروری بیگانه فرض کرده‌باشند…

تست دوم، قلعه حیوانات

مزرعه حیوانات که در ایران به نام قلعه حیوانات نیز شناخته شده‌است، رمانی پادآرمان‌شهری به زبان انگلیسی و نوشتهٔ جرج اورول و یکی از نمونه‌های ادبیات رمزی است.

در این رمان خواهیم خواند که پس از پیروزی انقلاب حیوانات، یک قانون اساسی معروف به «هفت فرمان» بر روی دیوار مزرعه نوشته می‌شود که شامل بندهای زیر است…

تست سوم، واقعیت مجازی

واقعیت مجازی عبارتند از تلاش بشر برای برداشتن مرزهای بین فضای واقعی و فضای مجازی.

به عبارت دیگر فناوری واقعیت مجازی تجربهٔ قرارگیری کامل در یک محیط مجازی و دیجیتال است و دنیای فیزیکی را کاملاً نادیده می‌گیرد یا به اصطلاح، جهانی مجازی به موزات جهان واقعی است..

تست چهارم، گازهای گلخانه ای

گاز گلخانه ای به گازی گفته می شود که در جو یک سیاره وجود دارد. این گا در محدودهٔ فرو سرخ به جذب و انتشار پرتوها می‌پردازد.این فرایند سبب اساسی اثر گلخانه‌ای است.

گازهای گلخانه‌ای موجود در جو زمین که به‌طور طبیعی در آن وجود دارند شامل بخار آب، کربن دی‌اکسید، متان، دی نیتروژن مونوکسید و اوزون می‌باشند…

تست پنجم، ویروس کرونا

ویروس‌های کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند؛ این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند.

در موارد نادر، ویروس‌های کرونای حیوانی، انسان‌ها را آلوده می‌کنند و سپس بین آنها سرایت پیدا می‌کنند.