سخنی کوتاه

وی تایپ جهت کمک به بهبود مهارت تایپ ده انگشتی و آموزش کاربرانی که تاکنون آموزش تایپ ده انگشتی را آغاز نکرده اند، در دی ماه ۱۳۹۵ شروع به کار کرد.

آموزش در وی تایپ به صورت کاملاً تعاملی و آنلاین انجام می گیرد و امکانات آن بر اساس نیاز سنجی کاربران صورت می پذیرد و به روز رسانی می شود.

تمام دوره های آموزشی به صورت آنلاین و خودآموز برگزار می گردد. وی تایپ یک خودآموز تایپ سریع ۱۰ انگشتی است.

برای به ثمر رسیدن وی تایپ، افراد متعددی زحمات زیادی را متقبل شده اند تا بهترین تجربه کاربری برای کاربران فراهم شود.

در طی این مدت، شاهد لطف و حمایت بسیاری از کاربران در سراسر جهان بوده ایم. همچنین همکاری برخی شرکت ها و ادارات به جهت آموزش کارکنان آنها، باعث به وجود آمدن مسئولیت بیشتری برای وی تایپ گردیده است.

وی تایپ دارای مجوزهای قانونی از مراجع مربوطه از جمله “نماد اعتماد الکترونیکی” از وزارت صمت و “نشان ثبت ملی” از وزارت ارشاد به جهت ثبت و حفظ مالکیت معنوی وب سایت می باشد.

در این روزها می توانیم وی تایپ را جامع ترین و معتبر ترین وب سایت آموزش تایپ ده انگشتی در ایران معرفی کنیم.


چه کسانی با ما هستند؟

گروه برنامه نویسی

برنامه نویسی وی تایپ توسط گروهی از برنامه نویسان خوش ذوق ایرانی انجام گرفته است. در این مسیر، بسیاری از توسعه دهندگان ما را یاری می کنند.

طراحی وب سایت یک طراحی کاملا ساده است. زیرا ما اعتقاد داریم هیچ چیزی به اندازه ی سادگی نمی تواند جذاب و مفید باشد.

گروه محتوای آموزشی

درس ها و تمرین های وی تایپ از مهم ترین بخش های آن هستند. این بخش با مدیریت بخش محتوا و R&D وی تایپ با نهایت دقت و به صورت استاندارد طراحی شده است.

در این میان زحمات سرکار خانم رویا جلال در وی تایپ جهت تست و آزمایش درس های مختلف، بسیار موثر و باعث افتخار مجموعه است.

گروه بازاریابی و تبلیغات

باتوجه به اینکه اعتقاد ما پایین آوردن هزینه های آموزش برای همه کاربران است، وظیفه این گروه از وی تایپ بسیار مشکل است. زیرا هزینه ی تبلیغات ما بسیار محدود است.

گروه بازاریابی وی تایپ با همکاری متخصصین گوناگون، سعی در معرفی خدمات وب سایت به کاربران جدید می کند. در این میان هیچ چیز به اندازه معرفی شما کاربر گرامی به دوستان و آشنایان خود نمی تواند زحمات این عزیزان را جبران نماید.

گروه مدیریت و برنامه ریزی

مدیران بخش های مختلف وی تایپ به جهت رسیدن وی تایپ به اهداف والای خود از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

مدیر کل وی تایپ هم یک جوان علاقه مند به آموزش، تکنولوژی و طراحی وب سایت است که در کارنامه خود خدمات متفاوتی را به ثبت رسانده است.  آقای سعید خدامی برای وی تایپ دورنمای بسیار وسیع و زیبایی را ترسیم کرده است.

حمایت رایگان از وی تایپ

در صورتی که قصد حمایت از وی تایپ را دارید، می توانید این لطف را کاملا رایگان انجام دهید. لطفا به صفحه حمایت از وی تایپ مراجعه نمائید.