وی تایپ، یک سیستم نوین در آموزش تایپ ده انگشتی است. توسط دوره های وی تایپ می توانید تایپ را به صورت خودآموز و به صورت تعاملی با کامپیوتر فرا بگیرید. 

آموزش های موجود در دوره های آموزش تایپ، کاملا استاندارد و ساده طراحی شده اند. به نحوی که یادگیری تایپ را به ساده ترین، کاربردی ترین و جذاب ترین روش آموزشی و با کیفیت بالا آموزش می دهند. 

روزانه هزاران کاربر از دوره های آموزشی وی تایپ استفاده می کنند و با صرف زمان و هزینه ای به مراتب کمتر نسبت به روش های دیگر آموزشی، این مهارت کاربردی را فرا می گیرند.

آموزش تایپ

آموزش تایپ فارسی

این مهارت برای بسیاری از اقشار جامعه مهم و حیاتی است. یادگیری تایپ ده انگشتی همیشه معضلی در ذهن کاربران بوده است. اما ما این معضل را با بهترین روش آموزشی حل کرده ایم. در این دوره، تمام آنچه برای یادگیری تایپ ده انگشتی فارسی هست را به شما می آموزیم. در هر درس، تمرین های مختلفی وجود دارد تا علاوه بر ایجاد تنوع مناسب، بتوانید بهتر و دقیقتر پیشرفتتان را بررسی کنید. شروع کنید و عجله هم نکنید!

آموزش تایپ انگلیسی

آموزش تایپ سریع انگلیسی موضوعی بسیار مهم در دنیاست و سرویس ها و کلاس های بسیاری برای آن در سراسر جهان وجود دارد. یادگیری تایپ انگلیسی برای بسیاری از محققین، دانشجویان، توسعه دهندگان،برنامه نویسان ،مترجمان و سایرین از اهمیت بالایی برخوردار است. در وی تایپ آموزش تایپ انگلیسی را آسانتر از هر جای دیگری به شما آموزش می دهیم. به طوری که قطعا شگفت زده خواهید شد!

آموزش اعداد ماشین حساب

حتما دقت کرده اید که در برخی صفحه کلیدها، علاوه بر اعدادی که در بالا هستند، یک بخش مجزای عددی هم در سمت راست صفحه کلید وجود دارد. این بخش مورد استفاده ترین بخش برای بسیاری از گروه های کاربری مانند بانکداران، حسابداران، دانشجویان و دیگر متخصصان و کارمندان است. در وی تایپ این بخش صفحه کلید را برای اولین بار در ایران به صورت تخصصی و به کاربران حرفه ای وی تایپ آموزش می دهیم.

بخش تکمیلی آموزش تایپ 

به زودی

در این دوره که برای کاربران حرفه ای وی تایپ در نظر گرفته شده است، درس ها و تمرین های ویژه با موضوعات مختلف و زمینه های تخصصی در نظر گرفته شده است که مهارت مورد نیاز کاربران را برای ورود سریع به بازار کار تکمیل می کند.